Hallo, ik ben Mees.

Ik vind rake woorden voor sterke merken. Het verhaal van jouw organisatie, samengevat in een merknaam, pay-off, merkbelofte of scherpe brand copy.

Ik schrijf, bedenk concepten en adviseer over merk, positionering en content. Met een goed oor voor de juiste toon en een scherp oog voor de lezer.

Ik heb een brede ervaring in  journalistiek, communicatie en copywriting. Online en offline.

Freelance werk

Als freelancer schrijf ik voor start-ups én best wel grote merken. Soms direct, soms via creatieve bureaus. Met werk voor onder meer KPN, TAPP, Noordhoff, Sir Joe, UNICEF, Nederlands Debat Instituut en ABN AMRO.

Meer over mijn werk lees je hier.

Ervaring

Als journalist schreef ik voor media als NRC Handelsblad, DAG en Z24. Als tekstschrijver en communicatieadviseur heb ik eerder gewerkt bij UPC en Sabel Communicatie, en opdrachten gedaan voor onder meer Ziggo, Rijkswaterstaat, Registerplein, Atria en SCIOPENG.

Check mijn LinkedIn voor mijn hele profiel.